شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی
شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی

دختر پنج ماهه مامان

عزیزم، دختر نازنین مامان. حالا دیگه  نی نی پنج ماهه مامان  هستی، خانومی شدی برای خودت، میتونی  بچرخی  سرتو بالا بگیری و از این سر تا اون سر اتاق با چشم دنبالم کنی، می تونی بلند بلند بخندی، مدت زیادیه که می تونی با کمک مامان و بابا تند تند  قدم برداری و جلو و جلوتر بری و خیلی کارای دیگه. پنج ماه عشق بازی... هر لحظه حضورت برام پر از زیبایی عزیزم ...

هیچ وقت فکر نمی کردم چیزی بتونه همه وقت من رو به خودش اختصاص بده. منی که در طول زندگیم همیشه همزمان چندین کار رو با هم انجام دادم، درس خوندن و درس دادن و هنر و ورزش و خیلی کارهای دیگه،  اما تمام پنج ماهه گذشته وقتم رو با تو گذروندم عزیزدلم، با تو خوابیدم، با تو بیدار شدم و با تو خندیدم. پنج ماهه ی زیبای مامان.

امسال من و بابا ساگرد ازدواجمون رو را با حضور تو جشن گرفتیم، تو بهترین نتیجه ی زندگی عاشقانه و زیبای من و بابایی. وقتی محکم بغلت میکنم و خودت رو با تمام وجود تو بغلم جا میدی فکر میکنم اگه نبودی خیلی از مفاهیم خوب زندگی برام معنی نمیشد... دوستت دارم دختر ماه مامان


نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه شنبه 25 مهر 1394 ساعت 16:45

ممنونم مامان غزال عزیز. الهی در کنار پارلای نازم و داداش هوشنگ همیشه شاد باشید.

غزال دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 15:26 http://javane.niniweblog.com

شک نکن که زیباتر از این تمی تونست باشه لحظاتت. عاشقیتون جاودان مامان و دخی مَنگول شیرین.
جوجه پهلوان ما روز به روز شیرین تر می شه. دلمون می خوادش حسابی.
چلوندن مجازه؟؟

هومن جمعه 3 مهر 1394 ساعت 19:42 http://picpoem.blogsky.com/

سلام
ماشاالله
خدا ببخشه
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید...همتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد