شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی
شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی

روز پدر ها و پدر بزرگ ها مبارک. و شعری برای روز پدر

ملودی بابا 

بدون شک تا وقتی خودم بابا نشده بودم حس پدر بودن را درک نمیکردم. الان که داشتم به دلتنگی ای که از دوری تو دارم و به حس پدر بودن فکر میکردم فی البداهه این ابیات را نوشتم.



پدرم چند روز پیش از این

شادمان شد پدربزرگ شده.

خم شده قامت خودش اما -

تا ببیند پسر بزرگ شده


پدرم بهترین معلم من

در سراشیب زندگی بوده

پدرم عشق بوده و عرفان

تا بیاسایم، او نیاسوده


او بزرگ است و این جهان کوچک.

پیش دستان او جهان خالیست

از نگاه پسر، رضازاده -

پیش او پهلوان پوشالیست


پدرم قهرمان پیر من است

شیر اگر پیر هم شود شیر است

پدرم مولوی است، عطار است

عارفی بی کتاب و تفسیر است

امید 

نظرات 3 + ارسال نظر
عمه شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 22:58

خیلی شعرتون قشنگ بود دادشیی

مرسی عمه جون مهربون

عمه شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 22:56

قربون بابایییی و بابا جون این نی نی خوگشله بشم من

فدای تو

پروانه یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 11:32

عزیزم...مرسی بهترین بابای دنیا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد