شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی
شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی

ملودی زندگی من...

ملودی قشنگم، حالا تو آهنگ جدید و زیبای زندگی من و بابا هستی، حضورت برای ما یک نوای آرام و دلنشینه عزیزم...

در طول هفته گذشته چند بار وجود نازنینت رو در درونم احساس کردم، انگار بال زدن یک پروانه ی کوچولو رو در وجودم حس می کردم، یه حس خوب و دلنشین، حسی که هیچ وقت تجربه نکرده بودم، حس اینکه موجود کوچولویی در وجودت در حال شکل گرفتنه خیلی شگفت انگیزه ...

چند روز پیش سونوگرافی هم داشتیم، وقتی دکتر داشت سعی می کرد که تو رو به دقت بررسی  کنه انقدر حرکت می کردی و بالا و پایین میرفتی که دکتر هر بار مدتی صبر می کرد تا ثابت بمونی و تو هم حسابی شیطونی می کردی :-). حالا دیگه حدودا چهار ماه مونده تا ببینیمت، روز شماری من و بابایی تا اون روز ادامه داره عزیزم، تا اون روز خوب...


نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 09:59

ما هم لحظه شمار ملاقات پروانه کوچولو و استشمام لحظات صورتی هستیم

درود بر دایی فرهاد گل و بابای مهربون فرناز جونمون...آرزوی روزهای خیلیییییییی خوب و قشنگی برات دارم که همیشه بهترینی...

علیرضا دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 18:36

سلام علیکم
یه عالمه گل تقدیم به مامان ملودی

مرسی عموی خوب و مهربون

غزال یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 16:01 http://javane.niniweblog.com

خوش آوای کوچولوی دوست داشتنی
منتظر به رقص در آمدن زندگی مامان و بابا و کسانی که دوستت دارند هستیم با آهنگ بودنت
پروانه جان لحظاتت رو دریاب و زندگی کن، دلت به زودی برای همین موجهای عشق درونت تنگ می شه،
خوشی تون جاودان

مرسی غزال جان عزیزم...الهی که شما هم با پارلای کوچولوی نازنینمون همیشه شاد باشید...
باید از تجربه های مامان شدن مامان غزال حسابی استفاده کنم...:-)

امید یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 08:43

جانم عزیزم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد