شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی
شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی

سعی کن ...

تو را من چشم در راهم

 

عشق پاک من  

سعی کن بیشتر از حد معمول فکر کنی ، انیشتین می گه  : « آنچه در مغزتان می‌گذرد، جهانتان را می‌آفریند. » وقتی مسئله خنده داری و می بینی مثل همه نخند بلکه درحالی که می خندی بهش فکر کن ، محبت ،حسادت ، دروغ ، دل سوزی و... این هارو فقط یاد نگیر که شبیه آدمهای دیگه بشی به این ها فکر کن ، از بازی هایت  تا صحبت هایی که می شنوی ، اتفاق هایی که می بینی ،به افتادن برگی از درخت ، وزدیدن باد، طلوع خورشید، اگه 4 ساعت کتاب می خونی 8 ساعت به اون فکر کن ، راز زندگی در فکر کردن است نه در دیدن و تجربه و خواندن زیاد.

عزیزمن ، رویای من، دنیایه بی انتهای من همه چیز در این هستی به تو ختم میشه ، به وجود تو ، به ذات تو ، تا این لحظه که داری می خونی راجع به ذات باهات حرف زدم ؟؟ شاید اصلاً در دسترست نبودم که برات بگم ، ولی بهت قول می دم یه لیست از کتاب هایی که فکر می کنم به دردت بخوره برات بگزارم ، ولی چون نمی دونم دختری یا پسر الان نمی تونم ، آخه تجربه هایی که در دخترانه دیدن زندگی است  با مردانه نگاه کردن متفاوته، دنیا یکیه ،شروع شناخت یکیه ، ولی طی کردن این راه نه ، فرق می کنه . 

خودت رو بشناس ، خودت جدا از گذشته ات و جدا از آرزوهایت ، حتی برای شناخت ذاتت به احساساتی که الان داریی هم فکر نکن ، اگه تونستی یعنی یه قدم به جلو برداشتی . گرفتیییییییییییییی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه شنبه 1 آذر 1393 ساعت 00:09

علیرضا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 20:21

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد