شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی
شکوفه اردیبهشت

شکوفه اردیبهشت

نوشته هایی برای ملودی

دوست داشتنی من

فقط برای تو
 می دونی عزیزم دوست داشتن در این دنیا بی دلیل نیست، آدما دیگران رو دوست دارن چون قطعا یه دلیلی دارن افراد در جامعه از زیبایی و شخصیت  یه کی خوششون می آد،همدم می خوان یه نفری که مثل خودشون باشه تا باهم تفهام کلامی داشته باشن،پول طرف،  دوستای پایه خنده ، خانواده ای که بهم نیاز دارند و ... همه علاقه ها همینن ، ولی چرا من تو رو انقدر دوست دارم نمی دونم ، وجود عجیب تو نماد کدوم قسمت زندگیه منه که بی نهایت به تو دارم خلاصه میشم ، یعنی تو هم انقدری که من دوست دارم دوسم داریییی؟؟؟ شاید دوسم داشته باشی چون بهت محبت می کنم یا شاید دوسم داشته باشی چون دوست دارم  ،دوست داشتن چیز عجیبیه ، تو ذهنم تو رو اونجوری که می خوام تصور می کنم و با تمام سلول های بدنم بهت فکر می کنم ، ولی ته ته ذهنم اونجایی که دیگه به خلسه می رسم  اینه :اگه اونی که  برای خودم ساختم نباشییی چیی؟ اگه مثل همه ی دنیا تو هم دنبال دلیل ها ی خودت باشییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امید دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 19:42

علیرضا دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 19:26

من خودم همه رو دوست دارم، بی دلیل...

در ضمن به ذهنت فشار نیار، بچه پسره. قراره با هم بریم استخر پشتمو ماساژ بده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد